Opgelost door Telfort: Niet kunnen printen door nieuwe modem

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 68427
Gebruiker
Teus den Uil
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Ik ben overgegaan naar Telfort Internet, tv en bellen. Ik kreeg daarvoor een nieuw modem. Een week na installatie door een expert wilde ik iets printen. Tot mijn grote verbazing lukte dat niet, noch via mijn laptop als via mijn pc. De expert gebeld en gevraagd te komen. Nu kan ik printen met behulp van een kabeltje pc naar printer. De expert heeft naar Telfort gebeld. Na afloop van dit gesprek meldde hij dat printen via de laptop niet mogelijk was door het nieuwe modem, Ik heb driemaal de hulplijn van Telfort gebeld. Ook deze heel vriendelijke, en behulpzame dame en heren konden mij niet helpen.
Ik heb altijd normaal via mijn laptop kunnen printen en zou dit ook nu willen doen. Hoe krijg ik dat voor elkaar?


Waddinxveen
Teus den Uil
Brugweg 113
2741 KW

Gewenste oplossing

Draadloos kunnen printen via laptop
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Den Uil,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)
  2. Auteur
    Teus den Uil
    Datum
    Ik heb bij Telfort een drie in een pakket genomen en kan nu niet meer draadloos printen Ligt volgens de expert van Telfort aan het modem meer. Deze klacht gemeld en als reactie kreeg ik te horen dat KPN binnen 5 werkdagen contact met mij zou opnemen om het probleem te verhelpen. Dit contact is er tot nu toe niet geweest
  3. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Den Uil, De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    Teus den Uil
    Datum
    Dankzij moedermaatschappij KPN is de klacht naar volle tevredenheid opgelost.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen