Opgelost door Telfort: niet leveren betaald product binnen de gestelde termijn.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 120759
Gebruiker
Sander van der ploeg
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Maandag 20-7-15 een toestel besteld via de webshop, zou binnen 24 uur geleverd worden. Tot op heden nog niks binnen. Na herhaaldelijk bellen en aandringen bij telfort en post nl, blijkt dat het verzonden pakket bij de post kwijtgeraakt is. er word een onderzoek ingesteld waar het pakket is, maar de heer k. van der wal was niet ereid een nieuw toestel na te sturen. Ik moest het onderzoek afwachten. En als na de gestelde termijn van 3 maanden daarvoor blijkt dat er niks gevonden is, kan ik binnen 5 weken mijn geld terugkrijgen.
conclusie: ik ben de komende 3 maanden zonder toestel, zonder mijn geld terug en zonder enige garantie dat ik uberhaupt nog een toestel kring, waar ik wel al voor betaald heb. Als ik begin over de gemaakte onkosten voor het moeten bellen keer op keer, kan er geen compensatie worden gemaakt omdat ik geen abbonement heb bij jullie. ik heb co tact gehad met de DAS en blijkt dat verzender verplicht is bij wet om een herzending te doen.

De oplossing

Ik eis dat er alsnog een herzending gedaan word zodat ik als betalende klant niet nog meer gedupeerd word door een fout buiten mijn schuld om. Anders zie ik geen andere optie meer dan telfort officieel in gebreke te stellen voor het niet bieden van een redelijke oplossing binnen een aanvaardbare termijn. 3 maanden is niet aanvaardbaar voor een 24 uurs zending.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Van der Ploeg,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  2. Auteur
    Sander van der ploeg
    Datum
    Ok ik hoop dat we dan eruit komen op een nette manier
  3. Auteur
    Sander van der ploeg
    Datum
    er is zonder enige verdere moeite een nieuw toestel naar mij verzonden, welke ik gisteren in ontvangst heb genomen. het is jammer dat je het eerst zo hoog op moet laten lopen, en dat dit niet direct gedaan werd door de klantenservice maar deze klacht is wel zeer snel en netjes opgelost. bedankt daarvoor.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Sander van der ploeg
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen