Opgelost door Telfort: niet leveren betaald product binnen de gestelde termijn.

# 120759
Sander van der ploeg

Maandag 20-7-15 een toestel besteld via de webshop, zou binnen 24 uur geleverd worden. Tot op heden nog niks binnen. Na herhaaldelijk bellen en aandringen bij telfort en post nl, blijkt dat het verzonden pakket bij de post kwijtgeraakt is. er word een onderzoek ingesteld waar het pakket is, maar de heer k. van der wal was niet ereid een nieuw toestel na te sturen. Ik moest het onderzoek afwachten. En als na de gestelde termijn van 3 maanden daarvoor blijkt dat er niks gevonden is, kan ik binnen 5 weken mijn geld terugkrijgen.
conclusie: ik ben de komende 3 maanden zonder toestel, zonder mijn geld terug en zonder enige garantie dat ik uberhaupt nog een toestel kring, waar ik wel al voor betaald heb. Als ik begin over de gemaakte onkosten voor het moeten bellen keer op keer, kan er geen compensatie worden gemaakt omdat ik geen abbonement heb bij jullie. ik heb co tact gehad met de DAS en blijkt dat verzender verplicht is bij wet om een herzending te doen.

Ik eis dat er alsnog een herzending gedaan word zodat ik als betalende klant niet nog meer gedupeerd word door een fout buiten mijn schuld om. Anders zie ik geen andere optie meer dan telfort officieel in gebreke te stellen voor het niet bieden van een redelijke oplossing binnen een aanvaardbare termijn. 3 maanden is niet aanvaardbaar voor een 24 uurs zending.

Telfort
    Geachte heer Van der Ploeg,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
    Sander van der ploeg
    Ok ik hoop dat we dan eruit komen op een nette manier
    Sander van der ploeg
    er is zonder enige verdere moeite een nieuw toestel naar mij verzonden, welke ik gisteren in ontvangst heb genomen. het is jammer dat je het eerst zo hoog op moet laten lopen, en dat dit niet direct gedaan werd door de klantenservice maar deze klacht is wel zeer snel en netjes opgelost. bedankt daarvoor.

Sander van der ploeg

Ook een klacht indienen over Telfort?