Klacht Telfort: niet leveren van draadloos televisie

Klachtnummer
# 15155
Gebruiker
Eva
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een contract met telfort voor draadloos televisie kijken. In mei is een gratis monteur gekomen. Daarna heb ik een tweede tv gekocht en sindsdien werkt het niet meer draadloos. Dit is geconstateerd door een tweede monteur die ik op eigen kosten heb laten komen. Telfort is niet bereid de kosten van dit bezoek aan mij terug te vergoeden. Ze adverteren dus met draadloos tv kijken, dat kunnen ze niet leveren. Dat is door hun eigen monteur vastgesteld en ik moet daarvoor 55 euro neertellen.
Eva Geelen, Tilburg

De oplossing

Vergoeding van de gemaakte kosten voor de tweede monteur. En dat er een monteur komt om alsnog de afstandsbediening te installeren.

1 reactie

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Geelen,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen