Klacht Telfort: Niet mogelijk om abonnement op pauze te zetten tijdens reis van half jaar door Zuid-Amerika.

JelleBaars

Ik ga op reis door Zuid-Amerika en het is volgens Telfort niet mogelijk om in de tussentijd mijn abonnement op pauze te zetten, waardoor ik dus betaal voor een dienst die ik niet gebruik. Belachelijk dat er geen mogelijkheid is om het abonnement op pauze te zetten. Ik zou graag willen dat Telfort hier iets aan doet, ik kan mij niet voorstellen dat ik de enige klant van Telfort ben met hetzelfde probleem. Overigens blijkt dat concurrenten van Telfort deze service wel aanbieden.

Ik zou graag zien dat Telfort het alsnog mogelijk maakt om het abonnement op pauze te zetten.

Telfort
    Geachte heer Baars,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
    JelleBaars
    Bedankt, ik wacht de reactie van KPN af.
    Telfort
    Geachte heer Baars,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over Telfort?