Klacht Telfort: Niet mogelijk om abonnement op pauze te zetten tijdens reis van half jaar door Zuid-Amerika.

Klachtnummer
# 34191
Gebruiker
JelleBaars
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik ga op reis door Zuid-Amerika en het is volgens Telfort niet mogelijk om in de tussentijd mijn abonnement op pauze te zetten, waardoor ik dus betaal voor een dienst die ik niet gebruik. Belachelijk dat er geen mogelijkheid is om het abonnement op pauze te zetten. Ik zou graag willen dat Telfort hier iets aan doet, ik kan mij niet voorstellen dat ik de enige klant van Telfort ben met hetzelfde probleem. Overigens blijkt dat concurrenten van Telfort deze service wel aanbieden.

De oplossing

Ik zou graag zien dat Telfort het alsnog mogelijk maakt om het abonnement op pauze te zetten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Baars,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  2. Auteur
    JelleBaars
    Datum
    Bedankt, ik wacht de reactie van KPN af.
  3. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Baars,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen