Klacht Telfort: Niet mogelijk om te verhuizen

Klachtnummer
# 386896
Gebruiker
W.N.
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Denk je een verhuisbericht door te geven krijg je te horen dat het niet gaat want de nieuwe bewoner heeft al een abonnement aangevraagd op het adres waar ik nu nog gewoon woon. Oja en we worden nu dus afgesloten om die reden, maar we kunnen natuurlijk wel een nieuw contract opstellen en alles nieuw aanvragen op het nieuwe adres.... dit zou toch beter moeten kunnen anno 2019!!!!!

De oplossing

Zonder dat wij er drukte van hebben ons contract zoals het is overzetten naar ons nieuwe adres op de datum die wij graag willen. Zoals het hoort!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Bedankt voor uw bericht.

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen en zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om de melding verder af te handelen.

    Met vriendelijke groet,

    Telfort Webcare

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen