Klacht Telfort: Niet nakomen afspraken nieuw abonnement.

Klachtnummer
# 93707
Gebruiker
Klachten
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 17-12-2014 werd ons glasvezelabonnement aangepast. Dit n.a.v. het feit dat wij daarover kort van tevoren door een van uw medewerkers waren benaderd. Wij spraken af een all in abonnement voor € 45,- per maand. Nu met inbegrip van gratis bellen. Dit spraken wij impliciet af.
Wij hadden al zo'n abonnement , echter zonder gratis bellen.
Nu krijgen wij een nota waaruit blijk dat er toch belkosten in rekening gebracht worden. Onbeperkt vrij bellen kostte @ 15,- per maand extra. Daar wij nooit voor meer dan € 15,- bellen was dit uiteraard niet interessant.
Hierop opheldering bij Telfort gevraagd want op deze wijze veranderde er voor ons niets en hadden wij geen nieuw abonnement af hoeven sluiten. Uw Telfort medewerker snapte ons voorkomen maar kon het niet wijzigen. Optie was het indienen van een klacht met verzoek het in december 2014 opgenomen gesprek tussen de Telfort medewerker en ons af te luisteren om een communicatie stoor is uit te sluiten.
Graag nakoming afspraak

De oplossing

Nakoming gemaakte afspraak waarop wij het all in glasvezelabonnement zijn overeengekomen te weten € 45,- per maand inclusief vrij bellen.

2 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Gechte heer/mevrouw Toonk,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)
  2. Auteur
    Telfort
    Datum
    Gechte heer/mevrouw Toonk, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen