Opgelost door Telfort: Niet nakomen van de afspraak ( annulering van de dienst )

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 62832
Gebruiker
Mus
Datum
7 reacties

Details

De klacht

Beste lezer,
Zie onderstaande email die ik naar Telefort hebt gestuurd. Ik ben van mening dat ik de dienst binnen 7 dagen kan annuleren.


De oplossing

Annulering. Ik heb geen vertrouwen in deze provider meer.

7 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Hajri,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)
  2. Auteur
    Mus
    Datum
    Beste Lezer,
    Telfort is een dochterbedrijf van KPN. Ik verwacht niet dat er een objectief afhandeling van mijn klacht komt. Daarnaast was het vorige contact met KPN afgesloten.
    Mijn verzoek nogmaal is kosteloos annulering. Met vriendelijke groet,
  3. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Hajri, De behandelaar van deze reactie zal binnenkort contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    Mus
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,
    KPN heeft op 12 juni reeds telefonisch contact met mij opgenomen met het verzoek om klacht opnieuw te emailen.
    KPN is blijkbaar niet instaat om de klacht binnen 5 dagen af te handelen.
    Mijn verzoek nogmaals is om de aanvraag te annuleren.Met vriendelijke groet,
  5. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Hajri, De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  6. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Hajri, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  7. Auteur
    Mus
    Datum
    Ik ben blij dat ik gebruik heb gemaakt van deze dienst.
    Telfort en/of KPN was eerst niet bereid om het probleem op te lossen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mus
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen