Klacht Telfort: Niet op te zeggen zonder telefoonnummer.

Klachtnummer
# 76001
Gebruiker
BeeBee
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Vandaag met Telfort gebeld wil een abonnement opzeggen. Alle gegevens bij de hand maar alleen het nummer niet. Ruim 7 jaar niet gebruikt en nooit opgezegd . Helaas dit kan niet bij Telford het kan alleen met nummer en anders kunnen ze niks voor je doen!!! Heel raar want bij Vodafone is het geen probleem als je een banknummer en al je gegevens heb. Dus kort gezegd moet ik dit abonnement houden omdat je hem niet op kan zeggen. Wat kan ik nu nog doen????

De oplossing

Afsluiten van abonnement.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Verhoef-van der Laan,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)
  2. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Verhoef-van der Laan, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen