Klacht Telfort: Niet op te zeggen zonder telefoonnummer.

BeeBee

Vandaag met Telfort gebeld wil een abonnement opzeggen. Alle gegevens bij de hand maar alleen het nummer niet. Ruim 7 jaar niet gebruikt en nooit opgezegd . Helaas dit kan niet bij Telford het kan alleen met nummer en anders kunnen ze niks voor je doen!!! Heel raar want bij Vodafone is het geen probleem als je een banknummer en al je gegevens heb. Dus kort gezegd moet ik dit abonnement houden omdat je hem niet op kan zeggen. Wat kan ik nu nog doen????

Afsluiten van abonnement.

Telfort
    Geachte mevrouw Verhoef-van der Laan,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)
    Telfort
    Geachte mevrouw Verhoef-van der Laan, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?