Klacht Telfort: Niet opnemen en geen opnames zichtbaar

Klachtnummer
# 92544
Gebruiker
Mikerikken
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Kan niet opnemen (foutcode 3005) en in het opname menu zijn mijn opgenomen programma s niet zichtbaar.
Alles aan gedaan maar nog steeds geen resultaat!
Sinds het nieuwe menu alleen maar ellende,maar wel betalen!

De oplossing

Een snelle oplossing anders wil ik van mijn contract af!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Rikken,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)
  2. Auteur
    Mikerikken
    Datum
    Ik ga mijn contract met Telfort opzeggen!
    Ze hebben 2x zelf gebeld..toen ik er niet was.(je kan ook niet terugbellen naar dat nummer!)
    Daarna heb ik nog een maal gebeld met de klantenservice en daar werd ik gewoonweg afgepoeierd door een medewerker van Telfort! Daarna niks meer vernomen. Schandalig! I k betaal gemiddeld 80 euro per maand en ik kan nog steeds niet opnemen of programma s terugkijken. Er staat ook nergens iets over foutmelding 3005 op de site van Telfort! M Rikken
  3. Auteur
    Mikerikken
    Datum
    Modem resetten,nieuwe software laden voor de ontvanger van Telfort..mag je allemaal zelf doen maar niks werkt! maar als je een keer vergeet te betalen kunnen ze je meteen vinden en wordt je a la minute afgesloten!!!
    Heb nu al 3 weken geen opnemenfunctie maar wel betalen.
  4. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Rikken, In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.U kunt de behandelaar van deze reactie zelf rechtstreeks telefonisch bereiken via
    telefoonnummer 070-343 21 63.
    Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen