Klacht Telfort: nieuw toestel na goed 2 weken kapot. fabrieksfout

Klachtnummer
# 84468
Gebruiker
sonja
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb 16 oktober bij de telfort winkel in Deventer een nieuwe Samsung s4 grkocht en tevens mijn abonnement verlengd. Dit toestel bleek na goed 2 weken niet goed te zijn. Ik ben ermee terug gegaan naar de winkel in Deventer maar een ander toestel was geen optie. Ik moest het toestel maar opsturen ter reparatie. Dit zou 3 weken gaan duren. Dit was mijn enige toestel en dus weken geen telefoon en internet. Ik heb het hoofdkantoor gebeld en de klacht voorgelegd en aangegeven niet te gaan betalen voor een defect toestel. Fabrieksfout kan gebeuren maar deze oplossing vind ik niet acceptabel. Ik wil een nieuw goed toestel. Ben al meer dan 10 jaar klant bij telfort. Heb inmiddels uit nood een goedkoop ander toestel gekocht.

De oplossing

Ik verwacht een nieuw toestel van de winkel waar ik het andere toestel heb gekocht

1 reactie

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Meijer,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?