Opgelost door Telfort: nieuwe telefoon werkt niet in car kit

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 62708
Gebruiker
rob2105
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik heb een nieuwe HTC telefoon (one) en die werkt niet goed in mijn car kit van mijn VW Golf 7. Hiervoor had ik ook een HTC (one X plus)... Ging prima!
Telfort zegt nu koop maar een nieuwe telefoon of een nieuwe auto. Ik wil de koop ontbinden, het product voldoet niet aan mijn verwachting... Ik heb de koop s hriftelijk ontbonden maar Telfort wil zich niet aan de NL wet houden. Ik krijg wel mailtjes dat mijn klacht ontvangen is maar de antwoortermijnen worden overschreden.

O ja veel meer mensen hebben dit probleem...

De oplossing

Of oplossen of koop ontbinden. Wees klantvriendelijk!

Wil best bijbetalen voor een oplossing! Maar Telfort zegt afkopen ( 2 jaar) schandalig!

4 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Lingier,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)
  2. Auteur
    rob2105
    Datum
    Ik heb een mail gekregen van Telfort. Ze gaan een kletsverhaal houden over dat ik mijn car kit eens na moet kijken ( ja hoor een af fabriek systeem van een Golf 7 uit 2013).... Daar moet natuurlijk iets mis mee zijn ( mijn vorige htc deed het prima! Als de telefoon naar behoren werkt maar niet jet je car kit is dat een geval van eigen risico! Onzin natuurlijk... Ik heb deze telefoon gekocht omdat ik hem wou gebruiken in mijn car kit en als ik wist van deze problemen.... Geen koop
  3. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Lingier, Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    rob2105
    Datum
    Klacht is volledig naar tevredenheid opgelost!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
rob2105
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen