Klacht Telfort: Nog steeds geen telefoon.

l.loos

Ik kreeg 2 augustus mijn nieuwe telefoon binnen, dit pakketje was helemaal kapot, en deze heb ik dus niet geaccepteerd.
Sindsdien heb ik veel naar Telfort gebeld en gemaild. Ze geven aan dat het pakketje kwijt is geraakt bij PostNL en dat ze eerst een onderzoek willen starten van 4 tot 6 weken alvorens ze mij een nieuwe telefoon willen sturen.
Ik zit ondertussen nog steeds zonder telefoon en ik begin een beetje wanhopig en boos te worden. Daarom probeer ik nu via andere mediums misschien wat meer hulp te krijgen van Telfort. Want dit is natuurlijk ongehoord.

Ik verwacht gewoon snel mijn nieuwe telefoon. Want dit vind ik geen service.

Telfort
    Geachte heer/mevrouw Loos,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
    l.loos
    Nou KPN, jullie hadden net zo goed niet kunnen bellen. Ik kreeg weer hetzelfde te horen als alle voorgaande weken; Dat de klacht in behandeling wordt genomen. Toch wel knap dat die ondertussen al 10 keer in behandeling is genomen, zijn jullie er überhaupt wel mee bezig. En daarbij ook nog suggereren dat ik zelf PostNL anders maar moet bellen. schandalig.
    Telfort
    Geachte heer/mevrouw Loos, Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    l.loos
    Ik ben nog steeds niet geholpen..
    Dit duurt ondertussen al 2 maanden..
    Jullie hebben aangegeven dat het duidelijk is voor jullie dat ik de telefoon heb geweigerd. En dat jullie niet weten of de nieuwe of oude telefoon bij PostNL ligt.
    Dat is dan toch JULLIE probleem, niet de mijne. Stuur dan gewoon een nieuwe en zoek het daarna lekker uit..
    Telfort
    Geachte heer/mevrouw Loos, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over Telfort?