Klacht Telfort: Nog steeds problemen met internet ....

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 170754
Gebruiker
John
Datum
4 reacties

Details

De klacht

geen degelijk internet. is mij toegezegd dat ik zsm een nieuwe modem zou krijgen de V10 van de experia box maar nog steeds geen modem ........

De oplossing

goed modem en goede internet verbinding en goede telefonie want die kraakt en piep vaak

4 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Verhaar,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)
  2. Auteur
    John
    Datum
    Ik wacht af maar begin er langzamerhand echt geen gat meer in te zien zowel van de kpn al mijn eigen provider kant en dat is telfort
    er kan zoveel tegenwoordig maar eigenlijk kunnen ze niks alles beloven u krijgt via papiertje een melding u gaat van 50/5 naar 80/8
    nou dat halen ze niet eens hier ondanks de 124 meter tussen de centrale en mijn huis. pfffffffffff het is niet te bevatten communicatie 0 oplossing 0 je klachten oplossing 0 eerlijk zijn 0 maar wel jouw een jaarcontract aansmeren..
  3. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Verhaar,

    In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    De behandelaar van deze reactie van Telfort zal het binnenkort nog eens proberen.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    John
    Datum
    Gek hoor als je op vakantie bent en dan bellen ze je gek op de vakantie adres volgens mij en daar bij neem ik geen anonieme meldingen op en zeker niet in het buitenland.
    Jammer dat dit zo moet ......................................................

Uiteindelijke oplossing

Auteur
John
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen