Klacht Telfort: Nu geen 8 maar 10 weken voordat mijn internet weer is aangesloten door Telfort

peteroosterbaan

Na enkele jaren Telfort internet wordt eind mei de lijn gekaapt door Vodafone, op verkeerde adres door nieuwe aanvraagster aangevraagd.
Eind juni belooft Telfort dat een spoedaanvraag geregeld wordt; dit wordt 16 juli (3 weken later!!). Dan komt er bericht dat het 20 juli wordt. Dan wordt 20 juli vóór 18:00 uur toegezegd, weer niet gelukt. Misschien voor 22:00 uur.
21 juli gebeld: weer niet gelukt, niet bekend is waarom, als er meer informatie is nemen we weer contact op, misschien over twee dagen. Ik zit nu al 8 weken op een heraansluiting internet te wachten omdat mijn lijn buiten mijn schuld om gekaapt is.
Oh ja, ik heb zojuist bericht gehad van Telfort dat het internet nu weer 30 juli opgeleverd wordt, zonder opgaaf van reden waarom ze met 9 extra dagen wel een aansluiting kunnen realiseren. Dat is dan 10 weken voordat Telfort mij weer aan kan sluiten. Echt schandalig en onprofessioneel.
Mark Oosterbaan

Zo spoedig mogelijk aansluiting geregeld.

peteroosterbaan
    Prima, graag 1e voorkeur voor contact naar Mark Oosterbaan, 06-42876582. Als dit niet lukt dan graag naar mij 06-29598691.
    peteroosterbaan
    Enig idee wanneer hier contact over wordt opgenomen, heb nog niets mogen vernemen. We gaan nu dus richting 10 weken zonder internet en we willen het nu echt snel opgelost hebben.
    peteroosterbaan
    Net Telfort gebeld, helaas is er "iets blijven hangen" (een betere uitleg zit er helaas ook na indringend doorvragen niet in). Ook 30 juli zit er niet in, er moet weer een nieuwe aanvraag ingediend worden voor aansluiting, wordt meteen gedaan. KPN heeft na een week nog niets laten horen, dus heb ik ze net zelf gebeld. Morgen oplevering in de centrale, daarna zou Telfort aansluiting moeten kunen verzorgen. Maar weer even bellen.
    peteroosterbaan
    Vrijdagmiddag 16:46 aangesloten volgens Telfort, helaas nog steeds geen internet daarna. Gelukkig komt er dinsdag 2 augustus een monteur van Gideon langs, dan zijn we vast snel uit de problemen. Monteur komt een uur te laat, maar kan wat tijd inhalen door weer heel snel weg te zijn: er wordt niets gemeten, er wordt wel geconstateerd dat het lampje "Broadband" niet brandt, maar alles is wel goed aangesloten. Met de mededeling dat er in de wijkcentrale iets veranderd moet worden vertrekt hij.
    peteroosterbaan
    Uiteraard zonder opgaaf wanneer eea wel klaar kan zijn. Telfort klantenservice gebeld (Marijke Mengerink) : heel vervelend, maar nog geen terugkoppeling van de monteur (Tom Ferron) gehad, morgen gaat de afdeling bellen. We gaan inmiddels richting 11 weken zonder internet. Schandalig dat dit kan. Voor de vijfde keer voor niets van Utrecht naar Leiden gereis met OV, inmiddels 150 euro reiskosten verspild.
    peteroosterbaan
    Monteur van Gideon heeft verzuimd om bevindingen te rapporteren aan Telfort, ondanks de toezegging dat dit om 17:00 uur beschikbaar zou zijn. Wordt dus weer een dag later.....
    peteroosterbaan
    Vandaag weer gebeld, twee keer: ene mededeling is, dat het lijkt of er een buurvrouw is aangesloten, andere bericht is, dat er iets mis is met de kabel tussen de woning en de centrale. Binnen nu en 5 werkdagen moet er weer een monteur komen die gaat zorgen dat het probleem met de kabel opgelost gaat worden. Wat is nu waar? Dit is de 7e opleverdatum die opgegeven wordt door Telfort. Inmiddels richting 11-12 weken zonder internet!!
    Geachte heer Oosterbaan,

De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

peteroosterbaan
    Volgens het systeem van Klachtenkompas moet ik nu reageren (en heb hiervoor nog 1 week), maar volgens de reactie van Telfort gaan zijn nu iets naar mij doen, wat ze overigens nog niet gedaan hebben.

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?