Opgelost door Telfort: Nummerbehoud wordt door Telfort geweigerd

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 364263
Gebruiker
hf timmermans
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Nummerbehoud van Telfort naar tmobile isal 3x geweigerd. Een vage melding dat het adres niet klopt. Alleen het adres is correct. Telfort weigert me verder te helpen. Help

De oplossing

Nummerbehoud naar nieuwe provider

3 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Timmermans,
    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)


  2. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Timmermans,

    In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken op zowel het vaste- als mobiele telefoonnummer. Dit is helaas niet gelukt.
    U kunt de behandelaar van deze reactie zelf rechtstreeks telefonisch bereiken
    via telefoonnummer 070-343 20 22.
    Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort )

  3. Auteur
    hf timmermans
    Datum
    Beste,
    dat is heel vreemd want ik heb geen enkel telefoontje van kpn/telfort ontvangen, vast noch mobiel. Uiteindelijk is het probleem nu opgelost, ondanks alle tegenwerking van kpn/telfort. Jullie wilden mij geen inzage geven in mijn eigen data in jullie bestand. Daar bleek, ondanks dat ik dat door jullie had laten aanpassen, nog steeds een oud adres in jullie bestand te staan. Toen ik dat oude adres voor nummerbehoud liet gebruiken werkte het wel. Wat een vreselijke service, en dan ook nog durven beweren dat je mij gebeld hebt.
    Heleen Timmermans

Uiteindelijke oplossing

Auteur
hf timmermans
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen