Nummerbehoud van Telfort naar tmobile isal 3x geweigerd. Een vage melding dat het adres niet klopt. Alleen het adres is correct. Telfort weigert me verder te helpen. Help
De oplossing
Nummerbehoud naar nieuwe provider
3 reacties
Auteur
Telfort
Datum
Geachte heer/mevrouw Timmermans, KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.
Met vriendelijke groet,
KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
Auteur
Telfort
Datum
Geachte heer Timmermans,
In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken op zowel het vaste- als mobiele telefoonnummer. Dit is helaas niet gelukt. U kunt de behandelaar van deze reactie zelf rechtstreeks telefonisch bereiken via telefoonnummer 070-343 20 22. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.
Met vriendelijke groet,
KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort )
Auteur
hf timmermans
Datum
Beste, dat is heel vreemd want ik heb geen enkel telefoontje van kpn/telfort ontvangen, vast noch mobiel. Uiteindelijk is het probleem nu opgelost, ondanks alle tegenwerking van kpn/telfort. Jullie wilden mij geen inzage geven in mijn eigen data in jullie bestand. Daar bleek, ondanks dat ik dat door jullie had laten aanpassen, nog steeds een oud adres in jullie bestand te staan. Toen ik dat oude adres voor nummerbehoud liet gebruiken werkte het wel. Wat een vreselijke service, en dan ook nog durven beweren dat je mij gebeld hebt. Heleen Timmermans
Uiteindelijke oplossing
Auteur
hf timmermans
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
Ook een klacht indienen over Telfort?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.