Opgelost door Telfort: Nummerbehoud wordt door Telfort geweigerd

angry Opgelost
hf timmermans

Nummerbehoud van Telfort naar tmobile isal 3x geweigerd. Een vage melding dat het adres niet klopt. Alleen het adres is correct. Telfort weigert me verder te helpen. Help

Nummerbehoud naar nieuwe provider

Telfort
    Geachte heer/mevrouw Timmermans,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Telfort
    Geachte heer Timmermans,

In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken op zowel het vaste- als mobiele telefoonnummer. Dit is helaas niet gelukt.
    U kunt de behandelaar van deze reactie zelf rechtstreeks telefonisch bereiken
    via telefoonnummer 070-343 20 22.

KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort )

Beste,
    dat is heel vreemd want ik heb geen enkel telefoontje van kpn/telfort ontvangen, vast noch mobiel. Uiteindelijk is het probleem nu opgelost, ondanks alle tegenwerking van kpn/telfort. Jullie wilden mij geen inzage geven in mijn eigen data in jullie bestand. Daar bleek, ondanks dat ik dat door jullie had laten aanpassen, nog steeds een oud adres in jullie bestand te staan. Toen ik dat oude adres voor nummerbehoud liet gebruiken werkte het wel. Wat een vreselijke service, en dan ook nog durven beweren dat je mij gebeld hebt.
    Heleen Timmermans

hf timmermans

Ook een klacht indienen over Telfort?