Klacht Telfort: Onbegrijpelijke vochtschade telefoon

Klachtnummer
# 199273
Gebruiker
Sabrina de HZ
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Abonnement: 21-11-2014 (vroeg verlengd vanwege eerdere kuren toestel). 15-06-2016: telefoon kapot: Toestel start niet op, hard reset en fabrieksinstellingen werken ook niet. 25-06-2016: “Het toestel is uitgebreid getest en voldoet in ons laboratorium aan de door Samsung gestelde eisen.”
Na twee weken weer kuren. Terug naar Telfort: in de winkel ging het goed dus weer naar huis. Binnen een week weer niet op te starten. Zelf inmiddels toestel van iemand anders geleend. 19 oktober opnieuw toestel ingeleverd met zelfde klachten: toestel niet aan, hard reset werkt niet, pakt de oplader niet.
Nu ineens: vochtschade. Verklaring Telfort: vochtschade kan al ontstaan door ‘spreken met consumptie’. Ik spreek overigens helemaal niet met consumptie, heb toestel niet meegenomen in badkamer, regen of andere vochtige plaatsen, niet laten vallen in water, gebruik een hoesje en heb zelfs het plastic nog op het scherm van toen ik het toestel kreeg. Onbegrijpelijke vochtschade dus.

De oplossing

Ik spreek niet met consumptie, heb toestel niet meegenomen in badkamer, regen of andere vochtige plaatsen, niet laten vallen in water, gebruik een hoesje en heb zelfs het plastic nog op het scherm van toen ik het toestel kreeg. Onbegrijpelijke vochtschade dus. Nu ben ik de dupe en betaal ik 7 maanden lang naast de gebruikerskosten van mijn abonnement ook nog steeds 16 euro per maand toestelkosten voor een kapot toestel. Dat bedrag wil ik vergoed krijgen. Ik ga er vanuit dat u binnen 10 dagen inhoudelijk reageert op mijn verzoek.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw De Haseth,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen