Opgelost door Telfort: Oneerlijke prijsverhoging

Cornelia

heb ongeveer 6 maanden telfort in huis. uiteraard een jaar contract met ze afgesloten. In dat jaarcontract staat ook een prijsafspraak. Die zou dan ook een jaar moeten lopen. Worden ineens de prijzen voor mijn abonnement verhoogd en voor mijn belkosten (Met 10%). Dit is echt te gek voor woorden. Als klant kan ik toch ook niet besluiten om halverwege het contract minder te gaan betalen?
Volgens telfort is het allemaal nodig om de verschillende bedragen die mensen met verschillende contracten gelijk te trekken.
Maar je kunt dan toch ook de prijs op het laagste bedrag gelijk trekken. Dan krijg je echt tevreden klantn.

Prijs voor iedereen gelijk? Dan naar beneden. Of je gewoon houden aan de contractuele afspraken. De prijs laten zoals ie is.

Telfort
    Geachte mevrouw Tuijthof,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Cornelia
    Gaarne een datum voor uw reactie. Ik heb ook telefonisch contact opgenomen en moet VIJF werkdagen wachten op een reactie. Als het om klantenservice en onderhoud gaat, bent u erg sloom. Indien het om een nieuw of aanvullend product verkopen gaat, heeft u genoeg personeel om iedere vijf minuten te bellen. Als klant stemt mij dat zeer ontevreden.
    Telfort
    Geachte mevrouw Tuijthof,

KPN Klantenreacties CMT
    Cornelia
    Veels te sloom. Als ze je willen verkopen dan hangen ze ieder 5 minuten aan de lijn en nu duurde het dagen en dagen. En ze reageerden enkel maar omdat ik het via de klachtenkompas speelde. Nog steeds ben ik NIET tevreden over de prijsverhoging. Maar dankzij de kleine lettertjes schijnt het wel mogelijk te zijn. Bedrijven mogen de prijzen verhogen. Consumenten mogen de prijzen niet verlagen. Dat blijft scheef. In ieder geval heb ik een beetje compensatie gekregen. beter dan niets.

Cornelia

Ook een klacht indienen over Telfort?