Klacht Telfort: Oneindig opschuiven leverdatum TV&internet, passieve klantenservice stuurt van kastje naar de muur.

Klachtnummer
# 317448
Gebruiker
MNkip
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Eind juli ben ik verhuisd naar een nieuwbouw woning, waar glasvezel is aangelegd. Het bestaande telfort abonnement voor internet&tv kon verhuisd worden, dit moest alleen omgezet worden naar glasvezel. Inmiddels zijn we drie weken verder, heb ik zes keer met de klantenservice gebeld met een totale gesprekstijd in de drie/vier uur, en is de opleverdatum vijf keer verschoven. De waarom-vraag wordt elk telefoontje anders beantwoord, eerst lag het aan Reggefiber, toen aan een vastgelopen bestelling, toen aan de gemeente, etcetera. Elke klantenservice medewerker zegt dat dit de laatste keer zal zijn dat de datum verschuift en dat Telfort er alles aan doet.
Na de zoveelste mail dat de oplevering een week verschuift (de tijd waarmee de oplevering verschuift wordt ook steeds langer) is de maat vol en maak ik er een formele klacht van.
Als het nu nog niet opgelost wordt, ga ik het contract opzeggen en naar een andere provider. Dan maar wat duurder, dit kan echt niet zo...

De oplossing

Een werkende verbinding en passende compensatie.

1 reactie

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Kipperman,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen