Klacht Telfort: Oneindig opschuiven leverdatum TV&internet, passieve klantenservice stuurt van kastje naar de muur.

MNkip

Eind juli ben ik verhuisd naar een nieuwbouw woning, waar glasvezel is aangelegd. Het bestaande telfort abonnement voor internet&tv kon verhuisd worden, dit moest alleen omgezet worden naar glasvezel. Inmiddels zijn we drie weken verder, heb ik zes keer met de klantenservice gebeld met een totale gesprekstijd in de drie/vier uur, en is de opleverdatum vijf keer verschoven. De waarom-vraag wordt elk telefoontje anders beantwoord, eerst lag het aan Reggefiber, toen aan een vastgelopen bestelling, toen aan de gemeente, etcetera. Elke klantenservice medewerker zegt dat dit de laatste keer zal zijn dat de datum verschuift en dat Telfort er alles aan doet.
Na de zoveelste mail dat de oplevering een week verschuift (de tijd waarmee de oplevering verschuift wordt ook steeds langer) is de maat vol en maak ik er een formele klacht van.
Als het nu nog niet opgelost wordt, ga ik het contract opzeggen en naar een andere provider. Dan maar wat duurder, dit kan echt niet zo...

Een werkende verbinding en passende compensatie.

Telfort
    Geachte heer/mevrouw Kipperman,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?