Klacht Telfort: Ongevraagde afschrijving door smscg.nl

Klachtnummer
# 151596
Gebruiker
JW van Bruggen
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Van mijn rekening wordt door smscg.nl ongevraagd en ongewenst bedragen van mijn rekening afgeschreven. Eerst geen idee waardoor de hoge kosten ontstonden. Vai mijn telfort kwam ik erachter. Wens terugbetaling van de bedragen voor zogenaamde premiumdiensten Maanden okt t/m januari 2016 resp 27,oq euro, 48,01 euro, nogmaals 48,01 euro en in januari 60,02 euro. Totaal 183,05 euro. Hoe te handelen?
PS Inmiddels via smsdienstenfilter.nl alle betalingen voor sms diensten stopgezet.

De oplossing

Terugbetaling van ten onrechte afgeschreven betalingen aan smscg.nl

2 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Van Bruggen,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)

  2. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Van Bruggen,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen