Opgelost door Telfort: Ongewenst emails

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 271929
Gebruiker
famgourley
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik probeer meerdere maanden af te melden voor de nieuwsbrief, maar krijg altijd een foutmelding. Vaak werkt de link in de nieuwsbrief niet, maar als die wel werkt, vul ik mijn emailadres in en klik op uitschrijven, werkt die niet. (Technische storing??? Meerdere maanden!!!)

De oplossing

Onmiddelijk uitschrijven

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Gourley,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

  2. Auteur
    Telfort
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Gourley,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)



Uiteindelijke oplossing

Auteur
famgourley
Datum
Uiteindelijke oplossing
Heb zelf uiteindelijk voor elkaar gekregen
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen