Opgelost door Telfort: Ongewenst en ongevraagd abonnee geworden van smsgc.nl

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 134898
Gebruiker
paula
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Sinds 2-3 maanden geleden ben ik ongevraagd en ongewenst abonnee geworden van smsgc.nl. Bij ieder smsje wordt er geld van mijn beltegoed afgehaald. Ik weet niet hoeveel er deze maand afgeschreven zal worden. Ik heb geprobeerd om de sms-dienst te stoppen, maar ik weet niet hoe. "stop"sms-en naar 4080 heeft niets geholpen omdat ik daar geen lopende diensten heb.
Ik wil weten hoe ik dit kan stoppen en mijn geld terug kan krijgen.

De oplossing

Afmelden voor de sms-dienst en mijn geld terugkrijgen.

2 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Alderton,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    paula
    Datum
    klacht is direct opgepakt. Geld retour ontvangen. Zeer tevreden met resultaat. goede service.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
paula
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen