Klacht Telfort: Ongewenste en ongegronde afsluiting

Klachtnummer
# 358404
Gebruiker
carlover
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Op 28 maart j.l. om 14.00 u is mijn internetaansluiting in dienst gesteld. In de nacht van 28 op 29 maart ontving ik een e-mail van Telfort dat ze de aansluiting buiten dienst gaan stellen op 8 april a.s. met deze reden:
'Een andere provider heeft ons namelijk laten weten dat zij per 8 april 2019 een internetverbinding levert op uw adres.'
Ik weet van niets, ik heb geen internet bij een andere provider aangevraagd.
Daarnaast wordt ik ook aansprakelijk gehouden voor betaling van de jaarkosten, terwijl ik zegge en schrijven dus 12 dagen internet mag ; genieten' van Telfort.

Gewenste oplossing

Aansluiting intact laten. Zo niet, ordentelijke afhandeling en schadevergoeding

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Vervoord,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen