Klacht Telfort: ongewenste sms betaaldienst 8050 via smsgc.nl

Klachtnummer
# 152506
Gebruiker
Coen
Datum
3 reacties

Details

De klacht

heb me nooit ergens voor aangemeld. Hoe stop ik dit en krijg ik mijn geld terug? In drie dagen al ruim 27 Euro!! Heb geen idee wat er wordt gestuurd, heb niks vreemds gezien!

De oplossing

Hoe stop ik dit en krijg mijn geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Verburg,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  2. Auteur
    Coen
    Datum
    Heb reactie van Telfort ontvangen, maar na donderdagmorgen 3 februari geen verdere reactie gehad
  3. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Verburg,


    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen