Opgelost door Telfort: Ongewilde automatische verwijdering gratis zenderpakket

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 423499
Gebruiker
Sabine
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Na het aflopen van de 6 maanden waarin ik het Plus Pakket gratis zou ontvangen heb ik via internet het Plus Pakket verwijderd.
Hierbij is op de achtergrond automatisch ook het (voor onbeperkte tijd) gratis Uitgebreide Pakket verwijderd, zonder dat ik dat heb aangegeven.
De klantenservice zegt niet in staat te zijn dit pakket weer zonder kosten terug aan te zetten.

De oplossing

Ik wil dat Telfort mij zonder kosten opnieuw het Uitgebreide zenderpakket levert.

2 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Te Spenke,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort )

  2. Auteur
    Sabine
    Datum
    Waar ik via de klantenservice niet verder kwam, heeft KPN/Telfort in reactie op mijn klacht hier op het Klachtenkompas zeer snel en adequaat gehandeld. Er is direct contact met mij opgenomen en ook van de voortgang van de behandeling van mijn klacht werd ik zorgvuldig op de hoogte gehouden. Binnen twee dagen had ik mijn zenderpakket weer kosteloos terug.

    Bedankt voor de uiteindelijk toch nog bijzonder nette afhandeling!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Sabine
Datum
Uiteindelijke oplossing
Binnen twee dagen had ik mijn zenderpakket weer kosteloos terug.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Telfort?