Klacht Telfort: onherroepelijk opheffen van e-mail account (mail only) op te korte termijn

tilborghs

tijdens mijn afwezigheid in januari (buitenland) krijg ik een e-mail met de boodschap dat mijn e-mailaccount per mei wordt opgeheven tenzij ik voor 4 februari aangeef het te willen behouden. ik moet dat wel voortaan 4 euro/maand gaan betalen.
het bericht is mij ontgaan, het kwam op korte termijn en er zijn geen reminders gestuurd.
toen ik vandaag meldde dat ik toch verlenging zou willen was de reactie: dat kan niet meer. het kan alleen als een volledig abonnement neemt.
enige coulance zou op zijn plaats zijn lijkt me. ik ga - met deze ervaring in het achterhoofd - zeker niet over naar telfort (bijv drie-in-een)

alsnog verlenging mogelijk maken

Telfort
    Geachte heer Tilborghs,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
    tilborghs
    er is niets aan te doen,
    als ik er even eerder bij was geweest was verlenging mogelijk geweest, maar nu niet meer. weinig klantvriendelijk! op zoek dus naar een alternatief,,,
    Telfort
    Geachte heer Tilborghs,

Van de behandelaar van deze reactie van Telfort hebben we begrepen dat u via een e-mail bericht bent geïnformeerd.

KPN Klantenreacties CMT (namensTelfort)

tilborghs
er is nergens over te praten. als ik bij wijze van spreken een dag van tevoren had gereageerd was mijn verzoek automatisch ingewilligd, nu was het: dat doen wij niet, punt uit. sorry. ik ben blij dat ik weg ben bij telfort. klantorientatie daar moet je daar niet zijn!

Ook een klacht indienen over Telfort?