Opgelost door Telfort: Onjuiste voorwaarden leasetoestel overname

midix

Ik wil graag mijn telefoon overnemen nu mijn leasecontract is afgelopen. Bij aanvang van contract is mij verteld dat dit bedrag ongeveer €50,- zou zijn voor mijn Samsung galaxy s3 mini. Dit zou gebaseerd worden op een bepaald percentage van de 2e hands waarde. Op mijntelfort.nl stond dit bedrag op €0,- ,vandaar dat ik vandaag contact gehad heb met de klantenservice om mijn toestel over te nemen. Nu is dit bedrag opeens €108,- en dat terwijl een nieuw maar €140,- kost.. Dit klopt dus duidelijk niet. Daarnaast staat in de voorwaarden dat het toestel bij geen overname binnen 4 weken ingeleverd moet worden. Ik heb een brief van telfort ontvangen waarin ik hiervoor maar 2 weken de tijd krijg. Als ik deze periode overschrijd moet ik het overname bedrag + een boete betalen.

Ik wens graag een reëel overname bedrag zoals dit mij is toegezegd bij aanvang van het contract

Telfort
    Geachte heer Nelissen,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)
    midix
    Beste TelfortBedankt voor de reactie. Aangezien ik binnen 5 werkdagen mijn telefoon moet inleveren, volgens de laatst verzonden brief van Telfort, hoop ik zo snel mogelijk van jullie te horen.
    Hallo Telfort,
    Ik zou het waarderen als er vandaag nog met mij contact wordt opgenomen. Ik wil namelijk niet door jullie verwarrende inlevertermijn mijn telefoon te laat inleveren en een boete krijgen.
    midix
    Net gebeld door Telfort, ik mag de telefoon overnemen voor het eerst genoemde bedrag. Super service!
    zie laatste reactie

midix

Ook een klacht indienen over Telfort?