Opgelost door Telfort: Online klachten indienen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 2905
Gebruiker
Stephan de Spiegeleire
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Mijn vrouw betaalt al 2 jaar een abonnement bij Telfort me 'onbeperkt' internetten. En toch heeft internet nog nooit gewerkt. Vandaag belde ik hierover en bleek dat in hun systeem iets niet 'aangevinkt' stond. Ten eerste vind ik het bedenkelijk dat hun diagnostiek dit soort dingen ZELF niet kan identificeren ("ALS dit soort abonnement, DAN moet het vinkje internet aanstaan"). Maar als ik dan vroeg of ik een klacht electronisch kon indienen, bleek dat niet het geval te zijn. Telco deregulering heeft ons al heel wat opgeleverd. Maar dat dit soort dingen nog kunnen...

De oplossing

Dat we ook electronisch klachten kunnen indienen via een online klachtenformulier, net zoals dat hier via de Consumentenbond kan.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer De Spiegeleire,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Stephan de Spiegeleire
    Datum
    Ik heb al contact gehad en alles is naar behoren afgehandeld.
  3. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer De Spiegeleire,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    Stephan de Spiegeleire
    Datum
    Naar tevredenheid behandeld

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Stephan de Spiegeleire
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen