Opgelost door Telfort: Online klachten indienen

Stephan de Spiegeleire

Mijn vrouw betaalt al 2 jaar een abonnement bij Telfort me 'onbeperkt' internetten. En toch heeft internet nog nooit gewerkt. Vandaag belde ik hierover en bleek dat in hun systeem iets niet 'aangevinkt' stond. Ten eerste vind ik het bedenkelijk dat hun diagnostiek dit soort dingen ZELF niet kan identificeren ("ALS dit soort abonnement, DAN moet het vinkje internet aanstaan"). Maar als ik dan vroeg of ik een klacht electronisch kon indienen, bleek dat niet het geval te zijn. Telco deregulering heeft ons al heel wat opgeleverd. Maar dat dit soort dingen nog kunnen...

Dat we ook electronisch klachten kunnen indienen via een online klachtenformulier, net zoals dat hier via de Consumentenbond kan.

Telfort
    Geachte heer De Spiegeleire,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Stephan de Spiegeleire
    Ik heb al contact gehad en alles is naar behoren afgehandeld.
    Telfort
    Geachte heer De Spiegeleire,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Naar tevredenheid behandeld

Stephan de Spiegeleire

Ook een klacht indienen over Telfort?