Opgelost door Telfort: Onprofessioneel, brutaal en onwetend gedrag van telefoniste

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 415997
Gebruiker
LisaN.
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Overstap niet goed bij jullie doorgekomen en voor 14 januari al geen internetverbinding meer. Op zaterdag 16:14 uur heb ik een mannelijke, jonge collega aan de telefoon gesproken. Onwetend en super klantonvriendelijk kwam hij over. “Ik zie niks in het systeem staan over dat je bij ons hebt opgezegd mevrouw!”. Dit mailtje heb ik wel van jullie ontvangen (zie bijlage) en ik vind dit super raar en verwarrend. Tevens hebben wij sinds gisteravond geen internetverbinding meer! Ook klonk de telefoniste onprofessioneel in zijn werk en sloeg een brutale toon aan door te zeggen dat ik het nu kan opzeggen. Ongelofelijk dat jullie zo met jullie klanten omgaan!

Gewenste oplossing

Overstap netjes en correct oplossen en vergoeding factuur met de dagen dat we geen internet hebben van jullie.
Geboden oplossing
Bij deze wil ik doorgeven dat de afsluiting tussen de klant (mij) en het bedrijf op een fatsoenlijke manier is afgesloten. Hartelijk bedankt voor de prachtige bosje bloemen KPN!
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Nguyen,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Telfort
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Nguyen,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen