Opgelost door Telfort: Onprofessioneel, brutaal en onwetend gedrag van telefoniste

LisaN.

Overstap niet goed bij jullie doorgekomen en voor 14 januari al geen internetverbinding meer. Op zaterdag 16:14 uur heb ik een mannelijke, jonge collega aan de telefoon gesproken. Onwetend en super klantonvriendelijk kwam hij over. “Ik zie niks in het systeem staan over dat je bij ons hebt opgezegd mevrouw!”. Dit mailtje heb ik wel van jullie ontvangen (zie bijlage) en ik vind dit super raar en verwarrend. Tevens hebben wij sinds gisteravond geen internetverbinding meer! Ook klonk de telefoniste onprofessioneel in zijn werk en sloeg een brutale toon aan door te zeggen dat ik het nu kan opzeggen. Ongelofelijk dat jullie zo met jullie klanten omgaan!

Overstap netjes en correct oplossen en vergoeding factuur met de dagen dat we geen internet hebben van jullie.
Bij deze wil ik doorgeven dat de afsluiting tussen de klant (mij) en het bedrijf op een fatsoenlijke manier is afgesloten. Hartelijk bedankt voor de prachtige bosje bloemen KPN!

Telfort
    Geachte mevrouw Nguyen,

KPN Klantenreacties CMT
    Telfort
    Geachte mevrouw Nguyen,

Bedankt voor uw medewerking.

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over Telfort?