Opgelost door Telfort: Onprofessioneel van Telfort met mensen omgaan

content Opgelost
wolf13

Klacht over Telfort. Mijn contract bij Telfort loopt op 16 april 2019 af ,dus heb ik op 25 januari 2019 gevraagd of ik mijn abonnement ook alvast veranderen kan wat dus niet kon ik moest een maand voor die tijd contact opnemen voor eventuele veranderingen.
Nu heeft deze medewerker waar ik mee gechat heb mij per direct een gedeelte van mijn abonnement opgezegd waar ik geen toestemming voor gegeven heb.
Ik heb regelmatig gebeld om dit te annuleren maar het kon niet meer " wat eenmaal door Telfort gedaan is kan niet meer terug geplaatst worden"
Nu moest ik weer een nieuwe abonnement afsluiten anders was ik alles kwijt maar waar ik wel voor betaalde. Ze hebben je gewoon in de macht

Een vergoeding tegemoet komen

Telfort
    Geachte heer/mevrouw Post,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Telfort
    Geachte heer Post,

Bedankt voor uw medewerking.

KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)

wolf13
Mij is aangeboden een credit van een maand bedrag en ben daarmee akkoord gegaan

Ook een klacht indienen over Telfort?