Opgelost door Telfort: Onprofessioneel van Telfort met mensen omgaan

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 346839
Gebruiker
wolf13
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Klacht over Telfort. Mijn contract bij Telfort loopt op 16 april 2019 af ,dus heb ik op 25 januari 2019 gevraagd of ik mijn abonnement ook alvast veranderen kan wat dus niet kon ik moest een maand voor die tijd contact opnemen voor eventuele veranderingen.
Nu heeft deze medewerker waar ik mee gechat heb mij per direct een gedeelte van mijn abonnement opgezegd waar ik geen toestemming voor gegeven heb.
Ik heb regelmatig gebeld om dit te annuleren maar het kon niet meer " wat eenmaal door Telfort gedaan is kan niet meer terug geplaatst worden"
Nu moest ik weer een nieuwe abonnement afsluiten anders was ik alles kwijt maar waar ik wel voor betaalde. Ze hebben je gewoon in de macht

De oplossing

Een vergoeding tegemoet komen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Post,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

  2. Auteur
    Telfort
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Post,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)

Uiteindelijke oplossing

Auteur
wolf13
Datum
Uiteindelijke oplossing
Mij is aangeboden een credit van een maand bedrag en ben daarmee akkoord gegaan
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen