Klacht Telfort: ontbinding van contract.

Anoniem

Ik wilde overstappen van UPC naar Telfort (TV en Internet) om een bezuiniging te realiseren. Telfort heeft een actie lopen met gratis monteur en een aantrekelijke prijs. In het overstapgesprek met Telfort werd er verteld dat de monteur alles netjes aansluit en niet eerder weggaat of alles werkt. Dit gaat volkomen mis, de monteur kan geen aansluiting maken om technische reden en vertrekt (vrijdagavond) zonder verder enige toezegging hoe verder? Hij weet het ook niet zegt hij. Ik zit zonder internet en TV en voor hoelang?. Waarop ik maandagochtend maar weer UPC heb gevraagd om ons weer aan te sluiten. Telfort laat later weten dat zij een monteur van KPN willen sturen om de zaak te bekijken. Maar ik heb geen vertrouwen in een vlotte aansluiting. Ik heb Telfort geschreven dat ik de hele gang van zaken klant onvriendelijk vind en daarom af zie van het contract. Ik heb immers geen signaal,geleverde dienst en geen enkele toezegging hoe verder gehad. Telfort laat weten dat dit niet mogelijk is contract is contract. Ik heb 2 brieven geschreven naar Telfort zonder resultaat. Nu heb ik een slotnota ontvangen van Telfort. En ik heb nu 2 contracten UPC en Telfort. Ik hoop dat Telfort begrijpt dat als zij aansluiting toezeggen dit moeten nakomen en als dit niet mogelijk is de klant wel een alternatief moeten bieden. Telfort is in gebreken en klant onvriendelijk om zich te houden aan een contract. Deze overstap loopt uit op de ongewenst drama. Ik hoop dat de consumentenbond kan helpen in deze zaak. En dat Telfort alsnog het contract ontbind en wel een teken van klant vriendelijkheid toont.
Peter Rutgrink

Ontbinding van het Telfort contract

Telfort
    Geachte heer Rutgrink,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
    Anoniem
    Met tussen komst van Klachtenkompas heeft Telfort het contract alsnog ontbonden en excuses gemaakt. Ik ben erg blij dat dit goed is aflopen en deze kwestie te kunnen sluiten. Telftort en Klachtencompas bedankt.
    Met vriendelijke groet
    P.J.Rutgrink
    Telfort
    Geachte heer Rutgrink,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over Telfort?