Klacht Telfort: onterecht 1 jaar contract

Skipharing

ik heb vorige week een telefoonaansluiting aangevraagd voor 2.50 per maand.
had telefonische een kleine discussie. klantenservice vertelde mij telefoonlijn neem bij mij alles in 1 pakket opnieuw 1 jaar vast zit aan het gehele abonnement dus ook digitale televisie en internet. echter schrijft de wet dat niet voor na ik vertelde niet akkoord te gaan met een telefoonaansluiting die ik als extra optie op een eerder afgesloten dienst wilde toevoegen nam ik geen genoegen.
ik werd in de wacht gezet even uitgezocht en idd gaf mij gelijk ik zit na het afluiten van een telefoonlijn niet opnieuw vast aan het gehele pakket alleen aan een jaar contract telefoondienst.tot mijn verbazing ontving ik een overeenkomst thuis van jaar contract van totaal 50 euro per maand. u begrijpt natuurlijk dat ik niet akkoord ga met u verstuurde overeenkomst.

ik wil een nieuw contract zoals afgesproken van 1 jaar a 2.50 en het ontvangen contract van 50 euro per maand ontbinden tevens wil ik even attenderen dat ik hierover 11 x heb gebeld waarvan 2 x naar het hoofdkantoor en er gebeurd niets aan u kant ik betreur deze gang van zaken en wil de bel kosten verhalen op u 9 x 0,50 cent plus mobiele kosten ik vraag om een tegemoetkoming van 10.00 Euro het heeft mij tijd en belkosten gekost en tijd is geld.
andere optie ik zeg al mij diensten op bij telofrt

Telfort
    Geachte heer Haring,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
    Skipharing
    Beste telfortNa uw telefoontje en na nader inziens
    En dit zoveelste klacht is ben ik tot een besluit gekomen . bijdeze laat ik u weten dat de Telefoonaansluiting moet worden ontbonden. Tevens is mijn bedenk termijn nog Niet vertreken. Internet en tv behoud ik.Hopende u zo voldoende te hebben geinformeerd.Met vriendelijke groet.Skip
    Telfort
    Geachte heer Haring, De behandelaar van Telfort heeft u telefonie aansluiting inmiddels weer opgeheven.Met vriendelijke groet, KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?