Klacht Telfort: onterecht afgesloten

yentll

ik ben ten onrechte in de maand juli afgesloten geweest en dat is prima opgelost maar
nu de creditering van het afsluiten dat is vergeten en wat blijkt als je bent afgesloten dan vervallen de dingen die je hebt laten blokkeren dan krijg je alles weer in het oude terug
ik heb nu giga rekeningen terwijl ik niet durf te bellen ik heb hiervoor al contact met het kantoor gehad over dit probleem maar met het antwoord wat voor een abbo ik heb heb ik niks aan want dat wist ik al
de oplossing die ik gedaan heb is een ander abonnement afgesloten bij een ander bedrijf

ik wil graag weten wat het roamen betekend wat ik sinds ik ben afgesloten steeds word vermeld op mn foon ik heb tussen haakjes geen internet geactiveerd op mijn foon
ik verwacht dat ze kijken naar wat en hoe en dan ook een duidelijk antwoord

Telfort
    Geachte mevrouw Provoost,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
    yentll
    ik bennog wachtende dat telfort contact met mij opneemt
    yentll
    en hoera telfort heeft mijn klacht afgehandeld alleen een beetje triest dat ik niet weet wat hoe en waar
    dus als ik deze nota even betaal anders word ik afgesloten voor
    29 oktober anders krijg ik aansluitkosten te betalen
    dus joepie telfort ga zo door hebben jullie gauw geen klant meer over met vriendelijke groet
    Telfort
    Geachte mevrouw Provoost,In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    Binnenkort zal hij het weer proberen.
    Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    geachte telfort,
    ik heb jullie een telefoonnummer gegeven waar ik op bereikbaar ben
    en voor iedereen ben ik bereikbaar behalve voor jullie dus beetje vreemd dan
    de enigste reactie van telfort was een 2e hoge rekening sturen die heb ik wel gehad
    met vriendelijk groet
    yentll
    ik ben nog steeds niet benaderd door telfort wel door de KPN die mijn klacht met grote zorgvuldigheid heeft opgelost . TELFORT bedankt voor 23 jaar klant te zijn geweest jullie hebben echt laten zien dat klanten niks waard zijn bah

yentll

Ook een klacht indienen over Telfort?