Klacht Telfort: Onterechte en hogere kosten na verhuizing

Inwonergeldrop

Wij zijn onlangs verhuisd. Op ons nieuwe adres was volgens Telfort standaard internet niet mogelijk ivm beperkte maximale internetsnelheid. Wij werden daarom teruggezet naar Internet Instap snelheid. Alles zou verder hetzelfde blijven.
- Nu krijgen wij een brief dat Telfort ons vaste nummer gaat uitschakelen omdat wij hiervoor niet zouden betalen. Telfort stuurde ons echter op 4 juli een contract waarin wij deze dienst wel met elkaar hebben afgesproken. Nu moet ik volgens de helpdesk 10 euro betalen voor nummerbehoud van een nummer waarvoor ik jaren betaald heb en waarvoor wij een contract hebben afgesloten?! De medewerker vond dat er dan maar niks anders opzat voor mij dan gewoon te betalen en er kon niet eens een excuus vanaf. Als ik niet wilde betalen, dan geen nummerbehoud.
- Mijn internet zou na mijn verhuizing goedkoper worden omdat het langzamer was, verzekerden Telfort medewerkers mij. Dus niet. de kosten voor internet zelfs hoger! Minder snelheid, meer geld?!

Geen nummerbehoud kosten
Fatsoenlijke telefonische behandeling van klanten
Lagere internetabonnementskosten

Telfort
    Geachte heer Goud,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Telfort
    Geachte heer Goud,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)