Klacht Telfort: Onterechte en hogere kosten na verhuizing

Klachtnummer
# 182758
Gebruiker
Inwonergeldrop
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Wij zijn onlangs verhuisd. Op ons nieuwe adres was volgens Telfort standaard internet niet mogelijk ivm beperkte maximale internetsnelheid. Wij werden daarom teruggezet naar Internet Instap snelheid. Alles zou verder hetzelfde blijven.
- Nu krijgen wij een brief dat Telfort ons vaste nummer gaat uitschakelen omdat wij hiervoor niet zouden betalen. Telfort stuurde ons echter op 4 juli een contract waarin wij deze dienst wel met elkaar hebben afgesproken. Nu moet ik volgens de helpdesk 10 euro betalen voor nummerbehoud van een nummer waarvoor ik jaren betaald heb en waarvoor wij een contract hebben afgesloten?! De medewerker vond dat er dan maar niks anders opzat voor mij dan gewoon te betalen en er kon niet eens een excuus vanaf. Als ik niet wilde betalen, dan geen nummerbehoud.
- Mijn internet zou na mijn verhuizing goedkoper worden omdat het langzamer was, verzekerden Telfort medewerkers mij. Dus niet. de kosten voor internet zelfs hoger! Minder snelheid, meer geld?!

De oplossing

Geen nummerbehoud kosten
Fatsoenlijke telefonische behandeling van klanten
Lagere internetabonnementskosten

2 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Goud,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

  2. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Goud,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)