Opgelost door Telfort: Onterechte facturen van Telfort

content Opgelost
Terrynl

Weer een factuur gekregen tot juni terwijl het abonnement al lang was opgezegd.

In maart mijn abonnement opgezegd omdat ik ging verhuizen.
Na een telefoontje van hen toch maar mijn abonnement laten doorlopen op het nieuwe adres. Op 20 april na de verhuizing bleek het nieuwe adres niet te kunnen worden aangesloten, dat zou minimaal 2 weken gaan duren.

Ik wilde mijn abonnement toen per direct weer annuleren, maar daar werd moeilijk over gedaan. "Mijn Telfort" bleek niet meer te werken zodat het ook op die manier niet kon worden stopgezet. Facebook pagina "klachten Telfort" werkt niet, krijg je geen antwoord. Uiteindelijk is het toch gelukt, maar nu dus die factuur. HOE WALGELIJK KUN JE MET KLANTEN OMGAAN, TELFORT?
Rekeningen sturen kunnen ze, klanten helpen willen/doen/ kunnen zij niet.

Nu wordt het KPN? Telfort ging op de zwarte lijst, medewerkers gaan mee naar KPN? dan gaat die dus ook op de zwarte lijst! Levenslang

Ik wil dat de factuur van mei/ juni wordt gecacelled/ gecrediteerd.

Telfort
    Geachte heer/mevrouw Van Raaphorst,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Telfort
    Geachte heer Van Raaphorst,

Bedankt voor uw medewerking.

KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)

Terrynl
Zoals gevraagd zijn de onterecht facturen gecrediteerd.

Ook een klacht indienen over Telfort?