Opgelost door Telfort: Onterechte facturen van Telfort

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 364097
Gebruiker
Terrynl
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Weer een factuur gekregen tot juni terwijl het abonnement al lang was opgezegd.

In maart mijn abonnement opgezegd omdat ik ging verhuizen.
Na een telefoontje van hen toch maar mijn abonnement laten doorlopen op het nieuwe adres. Op 20 april na de verhuizing bleek het nieuwe adres niet te kunnen worden aangesloten, dat zou minimaal 2 weken gaan duren.

Ik wilde mijn abonnement toen per direct weer annuleren, maar daar werd moeilijk over gedaan. "Mijn Telfort" bleek niet meer te werken zodat het ook op die manier niet kon worden stopgezet. Facebook pagina "klachten Telfort" werkt niet, krijg je geen antwoord. Uiteindelijk is het toch gelukt, maar nu dus die factuur. HOE WALGELIJK KUN JE MET KLANTEN OMGAAN, TELFORT?
Rekeningen sturen kunnen ze, klanten helpen willen/doen/ kunnen zij niet.

Nu wordt het KPN? Telfort ging op de zwarte lijst, medewerkers gaan mee naar KPN? dan gaat die dus ook op de zwarte lijst! Levenslang

De oplossing

Ik wil dat de factuur van mei/ juni wordt gecacelled/ gecrediteerd.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Van Raaphorst,
    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)


  2. Auteur
    Telfort
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Van Raaphorst,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Terrynl
Datum
Uiteindelijke oplossing
Zoals gevraagd zijn de onterecht facturen gecrediteerd.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen