Opgelost door Telfort: onterechte factuur

Beste dhr. /mevr,

Ik ben al jaren een tevreden klant geweest van Teltort. Tevreden in de zin van prijs verhouding en niet echt van kwaliteit. Toch zijn wij als trouwe klanten jaren lang bij telfort blijven zitten. Maar.... De laatste paar maanden heb ik het gevoel dat telfort probeert ons telkens voor de gek te houden (om netjes te zeggen).
Dit gevoel heeft te maken met de laatste twee bedragen die werden afgeschreven na aanleiding van "boven de bundel gebruikte sms'jes". Het gaat om de sim-only abonnement met 100 sms'jes en wat belminuten. De kosten van de abonnement zijn €7,50 maar ze schrijven af € 36,43 (juni 2014) en €39,43 (juli 2014). Het probleem is dat sms diensten worden nauwelijks gebruikt ?!! Wij gebruiken whatsapp en dus bijna nooit een sms.
Dus het kan NOOIT!!!
Ik heb gebeld met de klantenservice maar ze geven aan dat op de factuur staat dat wij boven de bundel zijn. Ik geloof niet in hun factuur!!!
Het kan nooit!!! Ze maken hun eigen facturen !!!

Ik verwacht dat telfort een eerlijke onderzoek gaat doen naar wat er precies is gebeurt en hoe is dat mogelijk dat mensen die whatsapp gebruiken komen boven 100 sms'jes per mand?????? Kan noot!!!!
En als telfort niet met de oplossing komt dat wil ik mijn contract bij telfort per direct opzeggen!!!! Ik laat me niet bedonderen!!!!!!!!!!!!

Telfort
    Geachte mevrouw Malynovska,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)
    Xena
    De klacht is netjes afgehandeld. De medewerkster was heel vriendelijk, geduldig en begripvol. Zo hoort het ook te zijn. Daarnaast heb ik ook paar goede tips gekregen om straks weer niet voor de (onaangename) verassingen komen te staan. Ben super tevreden!!!

Xena

Ook een klacht indienen over Telfort?