Klacht Telfort: onterechte internet kosten

Klachtnummer
# 18049
Gebruiker
Hasan Yilmaz
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb een abonnement van telfort € 13.95 en een onbeperkte internet voor €10 terwijl ik onbeperkte internet heb is bij mijn een factuur van €2012.68 wordt media december afgeschreven
na dit bedrag ben ik gebeld door Telfort i.v.m met MB gebruik is mijn internet eenzijdig afgesloten terwijl ik onbeperkt internet heb.
Na het gesprek heb ik zelf verzocht om internet af te sluiten.Nu staat op mijn factuur nog steeds dat ik onbeperkt internet heb en op mijn contract niet , maar mijn contract loopt tot 13/01/13. Dus ik vind heel vreemd dat internet afgesloten is door Telfort maar toch MB TELLER door ging. Ik vind het bedrag niet terecht en niet eerlijk .ik kan dat bedrag niet betalen.

De oplossing

ik wil dat ze onterechte kosten recht zetten omdat het volgens contract om onbeperkt internet gaat.

3 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Yilmaz,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  2. Auteur
    Hasan Yilmaz
    Datum
    ik heb nog niks van ze gehoord
  3. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Yilmaz,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen