Klacht Telfort: onverklaarbaar datagebruik

# 81926
Lotte

Ik ben al jaren klant bij telfort en altijd erg tevreden geweest. Ik heb de afgelopen jaren een databundel met 1000 mb gehad, hier had ik iedere maand ruim van over. Nu ben ik weer net met een nieuw abbonement begonnen ( weer bij telfort, aangezien ik altijd tevreden ben geweest ) Nu krijg ik na een paar dagen al een berichtje dat ik 80% van mijn internetbundel heb verbruikt. Erg vreemd, aangezien ik geen andere apps, instellingen of verbruik heb sinds de afgelopen jaren?? Hoe kan dit? Als ik op internet ga zoeken, kom ik veel van dit soort spontaan verdwenen MB's tegen. Je gaat je dan toch afvragen of er niet een heel gemeen spelletje gespeeld word.

Ik wil een hele goede verklaring hoe het kan dat er opeens zo'n hoog verbruik is zonder dat hier iets in veranderd is? En ik wens dit in de toekomst ook niet meer tegen te komen. Daarnaast wil ik nu geen MB's bijkopen omdat ik niet geloof dat ik daadwerkelijk dit verbruik heb gehad en hoop dat Telfort hiervoor een goede oplossing heeft.

Telfort
    Geachte mevrouw Puts,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?