Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Telfort: onvoldoende afhandeling klacht
Details
Klacht
Ik heb mijn iPhone 5S in het water laten vallen. Aangezien dat mijn eigen schuld was heb ik getracht dat op te lossen door het ding naar de plaatselijke Apple repair Shop te brengen voor reparatie op mijn eigen kosten. Op dat moment was het mij, in grote paniek, niet bekend dat mijn toestel verzekerd was voor ongelukken. Telfort beroept zich nu op verlies van garantie doordat derden het ding geopend hebben. Telefonisch contact met Telfort heeft niet tot een voor mij acceptabele oplossing geleid.Gezien geen claims in het verleden en een onberispelijk betaalbedrag doe ik beroep op een coulance behandeling van mijn klacht.
Met vriendelijke Groet,
J.M.W. Chilla
Gewenste oplossing
Een zeer goede oplossing voor contractverlenging van 10-09-2015Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.