Klacht Telfort: onvoldoende afhandeling klacht

Klachtnummer
# 117264
Gebruiker
gras425
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb mijn iPhone 5S in het water laten vallen. Aangezien dat mijn eigen schuld was heb ik getracht dat op te lossen door het ding naar de plaatselijke Apple repair Shop te brengen voor reparatie op mijn eigen kosten. Op dat moment was het mij, in grote paniek, niet bekend dat mijn toestel verzekerd was voor ongelukken. Telfort beroept zich nu op verlies van garantie doordat derden het ding geopend hebben. Telefonisch contact met Telfort heeft niet tot een voor mij acceptabele oplossing geleid.
Gezien geen claims in het verleden en een onberispelijk betaalbedrag doe ik beroep op een coulance behandeling van mijn klacht.

Met vriendelijke Groet,
J.M.W. Chilla

Gewenste oplossing

Een zeer goede oplossing voor contractverlenging van 10-09-2015

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Chilla,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen