Klacht Telfort: Onvorstelbaar dat bedrijven nog steeds maling aan de mensen hebben!

happy Niet opgelost
John van der Linden

Ik wilde overstappen van Ziggo naar Telfort,maar nadat ik met een probleem naar de Telfortwinkel op de Leyweg Den Haag stapte,werd ik op een schandalige manier te woord gestaan door een medewerker van Telfort,want hij vond dat mijn klacht geen klacht was en zei nog net niet tegen mij dat ik een idioot was.Nu heb ik dus de overeenkomst opgezegd.Ik heb mij op 24 april 2017 aangemeld bij Telfort met de bedoeling dat ik op 1 juni zou overstappen.Maar om de bovenstaande reden,ben ik teruggekomen op mijn beslissing.Alleen houdt Telfort mij aan het contract,want ik had 14 dagen bedenktijd en die is wonderswaarlijk al op 24 april ingegaan! En toen was er nog geen product geleverd door Telfort,maar dat was wel de periode dat er over na moest denken.Dus blijkbaar niet de datum 1 juni,wanneer alles geleverd en aangesloten zou zijn!Nu krijg ik gewoon de rekeningen opgestuurd (en nog geeneens met de toegezegde korting de eerste 6 maanden),maar omdat ik weiger te betalen wordt er nu gedreigd met een incassobureau en het afsluiten van internet (wat niet door Telfort wordt geleverd)! Heb al een aantal brieven gestuurd,maar geen reactie. Klantenservice bellen heeft geen nut meer,want ik heb het 2 maal meegemaakt dat de telefoon van hun kant er op gelegd werd! Flikt Telfort dit bij meer mensen?

Dit moet stoppen en Telfort moet maar eens zijn gezicht laten zien en reactie geven op de klachten!

Telfort
    Geachte heer Van der Linden,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
    John van der Linden
    Ik heb er weinig tot geen vertrouwen in,want anders was dit allang tot een goed einde gebracht.

John van der Linden

Ook een klacht indienen over Telfort?