Opgelost door Telfort: Onvriendelijk te woord gestaan bij verkoop van pakket

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 18573
Gebruiker
M. de Groof
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Als vaste klant van Telfort wilde ik mijn internet+bellen pakket uitbreiden met interactieve tv. De verkoper die ik aan de telefoon kreeg gaf mij de indruk dat ik de domste persoon op aarde was. Hij gaf geen antwoord op mijn vragen, maar kwam met vreemde tegenvragen. Bijvoorbeeld op mijn vraag of er nog een draad getrokken moest worden of een kastje op de muur geplaatst moest worden, kreeg ik als reactie of ik soms dacht dat er tegenwoordig nog buizen onder de grond gelegd moesten worden of zo.Hij kwam over of hij weinig tijd had en kwam totaal ongeïnteresseerd over (regelmatig een "ja, eh, maakt mij niks uit hoor").

Bij nota bene een verkoop gesprek verwacht je toch wel een beetje in de watten gelegd te worden. Ik zit sterk te twijfelen of ik mijn aanvraag toch maar ongedaan moet maken.

De oplossing

6 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw De Groof,KPN heeft uw klacht ontvangen. Echter hebben wij geen naam, adres, woonplaats en telefoonnummer gegevens van u ontvangen. Wilt u deze alsnog aan ons doorgeven zodat we de klacht in behandeling kunnen nemen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    M. de Groof
    Datum
    Gegevens zijn ingevoerd in basisscherm
  3. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw De Groof,Helaas kunnen wij via het basis scherm uw gegevens niet in zien. Kunt u als alsnog deze uw gegevens via dit kader aan ons doorgeven?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    M. de Groof
    Datum
    Gegevens zijn doorgegeven in het private deel. Bedankt alvast voor uw reactie.
  5. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw De Groof,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  6. Auteur
    M. de Groof
    Datum
    Bedankt voor de excuses.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M. de Groof
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Telfort?