Opgelost door Telfort: Onze aansluiting is omgezet en nu hebben we geen tv en internet waarvoor we wel veel geld betalen.

content Opgelost
COuwehand

Telfort heeft onze aansluiting overgezet naar glasvezel ondanks dat wij 3 keer hebben aangegeven dit niet te willen. Op dit moment hebben wij dus geen internet en tv meer.
Er zou destijds een monteur komen om glasvezel te installeren, deze hebben wij toch nog afgezegd omdat wij toch geen glasvezel wilden. In deze tijd is de aansluiting echter wel al omgezet zonder dat wij dit dus wilden. Wij zijn gek gebeld om ons om te praten, in het laatste gesprek heb ik gezegd het niet te willen maar nog eens met mijn man te zullen overleggen.
Gister was ineens tv en internet weg. De overzetting kan niet meer terug gedraaid worden en door de corona komen er nu geen monteurs. Vandaag kregen wij een noodpakket, wij hebben nu 60 gb internet en een digitenne pakket , die we zelf ook al hadden. Nu betalen we dus +/- € 55 aan tv en internet en daarnaast €5 voor onze eigen digitenne en hebben hiervoor dus nu alleen 60gb aan internet. De kids kunnen de de door school toegestuurde filmpjes niet kijken want dit word afgeraden omdat het internet hiervoor te weinig is. En wij kunnen geen on demand en opnemen kijken waarvoor wij dus wel betalen. De verwachting is dat er in Mei een monteur komt omdat dit door het toegestuurde noodpakket geen spoed is.

We willen dat er een monteur komt om het glasvezel aan te sluiten, of dat telfort ons het pakket toestuurt om het mee aan te sluiten zodat we zelf iemand kunnen regelen om het aan te sluiten.
En we willen de maandelijkse kosten terug over de periode van gister tm dat het glasvezel aangesloten is.

Telfort
    Geachte heer/mevrouw Ouwehand,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
    COuwehand
    Er is contact geweest, tot nu toe is de klacht nog niet verholpen.
    COuwehand
    Als het goed is komt er vanmiddag een monteur om te kijken of alles aangesloten kan worden. Klacht is voor nu nog niet opgelost.
    Telfort
    Geachte mevrouw Ouwehand,

Bedankt voor uw medewerking.

KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort )

COuwehand

Ook een klacht indienen over Telfort?