Klacht Telfort: op laten lopen van internetgebruik op mobiele telefoon

cixsa

Sinds vorige maand heeft onze zoon (die autistisch is) het mobiele abonnement gekregen wat eerst een aantal jaar door zijn zus gebruikt was.
Door onwetendheid is hij op zijn kamer you tube filmpjes gaan bekijken zonder daarbij gebruik te maken van wifi. Dit hield in dat hij hele avonden zijn mobieltje aan had staan met filmpjes. Halverwege de maand heeft hij een sms van Telfort gekregen dat hij zijn €25,- had bereikt, hier heeft mijn zoon geen acht op geslagen.
Gisteravond kwamen wij er tot onze schrik achter dat Telfort na extreem gebruik internet niet heeft afgesloten maar de rekening heeft op laten lopen tot over de €10000,=! Naar ons idee als ouders zijnde hadden we op z'n minst een telefoontje over het plotselinge absurde gebruik van dit abonnement verwacht. Na een telefoontje met de klantenservice is internet wel afgesloten nu maar de rekening staat er nog.

We willen graag kwijtschelding van het internetgebruik.

Telfort
    Geachte mevrouw Koole-Versteeg,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
    cixsa
    Vanmorgen kregen kregen wij een mail van klantenservice Telfort dat zij vinden dat met 1 sms -bericht er voldoende is gereageerd op het absurde gebruik van internet en zij vinden dat de rekening gewoon betaald moet worden.
    Wij hebben hierop gereageerd dat wij nu verdere stappen gaan ondernemen. Van de KPN via deze site hebben we nog niks vernomen dus dat wachten we nog even af, we zijn inmiddels 3 dagen verder
    cixsa
    Op advies van DAS (rechtsbijstand) hebben we inmiddels een aangetekende brief naar Telfort gestuurd. Als het goed is krijgen ze die maandagmorgen in de bus. We hopen dat Telfort zich an alsnog over deze zaak wil buigen.
    Van KPN hebben wij nog steeds niks vernomen.
    cixsa
    En toen kwamen we er vanmorgen in de supermarkt achte rd at Telfort, ondanks het feit dat er een officiele klacht loopt via aangetekende brief doodleuk het hele bedrag automatisch van ons rekeningnr. heeft afgeschreven! Zelfs onze bank keek er verbaast van op. Het wordt teruggevorderd omdat wij het uiteraard niet eens zijn met het incasso en daarnaast hebben we door de bank het automatisch incasso per direkt stop laten zetten. Nog geen verder bericht ontvangen van Telfort
    Telfort
    Geachte mevrouw Koole-Versteeg, KPN afdeling CMT heeft uw klacht ontvangen. Helaas misschien wij het huisnummer. Kunt u ons dat even doorgeven? Als dat binnen is wordt er contact met u opgenomen door CMT over de afhandeling van uw klacht. Met vriendelijke groet, KPN Klantenreacties CMT
    Telfort
    Geachte mevrouw Koole-Versteeg, KPN afdeling CMT heeft uw klacht ontvangen. Helaas missen wij het huisnummer. Kunt u ons dat even doorgeven? Als dat binnen is wordt er contact met u opgenomen door CMT over de afhandeling van uw klacht. Met vriendelijke groet, KPN Klantenreacties CMT
    cixsa
    vandaag kreeg ik een telefoontje van KPN! Het hele bedrag wordt kwijtgescholden! De KPN heeft er voor gepleit dat geen enkele klant zijn telefoonrekening moedwillig tot €10000,= laat oplopen. Yes, we zijn superblij en danken de medewerkers van de KPN voor hun inzet voor ons. Deze dag kan niet meer stuk! Bedankt!
    Geachte mevrouw Koole-Versteeg,
    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over Telfort?