Opgelost door Telfort: Opgelicht door Telfort

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 166834
Gebruiker
Rickbrowser
Datum
8 reacties

Details

De klacht

31mrt16 SamsunggalaxyS5mini heb aangeschaft waarvan ik in eerste 2 weken en andere dagen al bij filiaal geweest ben met mijn klacht dat dit toestel gebreken vertoont, niet aangaat en tot vervelens toe mij werd mede gedeeld door medewerkers aldaar EindhvnRechtestr dat het mogelijk softwarematisch aangelegenheid zou zijn.Maw ik heb 1 maand rondgelopen met een defect toestel 30apr16 terug gegaan ben naar zelfde filiaal en men mij aangaf dat zelfde verhaal, softwarematisch zou zijn.Uiteindelijk ben ik naar Samsung winkel gegaan straat verder op en zij aangaf dat toestel niet vlak is,omdat ik na dit bezoek wederom naar Telfort Rechtstr ben gegaan en mij doodleuk vertelde dat ze toestel voor reparatie in ontvangst moesten nemen.Ik doe mijn beklag omdat medewerkers Telfort Rechtestraat m.i. toen al in eerste week een nieuw toestel mee moesten geven maar hierin helemaal verzaakt hebben, gebrek aan kennis en / of service waarmee ik geheel niet content mee ben!

De oplossing

Ik eis een nieuw toestel plus dat men mijn defecte toestel overhandigd waarvan ik mijn persoonsgegevens van kan verwijderen m.b.t. Wet bescherming persoonsgegevens (Wbp)
Zo niet dan wil ik mijn contract opzeggen.
Klantenservice reageert niet maar via facebook wordt er wel "gecommuniceerd" inmiddels ben ik een week verder vanaf het moment dat ik toestel heb af laten nemen voor reparatie terwijl ik in eerste week al een nieuw toestel had moeten krijgen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

8 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Browser,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

  2. Auteur
    Rickbrowser
    Datum
    Inmiddels ook gebeld door consumentenbond maar als Telfort afspraak niet nakomt zal ik consumentenbond terugbellen en rechtsbijstand.
  3. Auteur
    Rickbrowser
    Datum
    Zojuist mijn rechtsbijstand gesproken en probleem gemeld, zodra ik vandaag niets verneem van Telfort zullen zij dit verder overnemen.
  4. Auteur
    Rickbrowser
    Datum
    Heden, 09 mei'16 gebeld door Telfort Klachtenafdeling met mededeling dat defect toestel aangeboden is bij Samsung en zij verder gaan bekijken of ik een nieuw toestel ontvang, ik heb gevraagd of er spoed achter gezet kan worden en ze deelde me mede dat ze protocol moet volgen indeze. Tevens gevraagd waarom ik niet een nieuw toestel kan ontvangen daar ik al in eerste week wel een toestel mee kreeg ik stond op het punt om melding te maken bij mijn rechtsbijstand. ik wacht nog tot morgen.
  5. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Browser,

    Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

  6. Auteur
    Rickbrowser
    Datum
    Inmiddels via e-mail en sms bericht mogen ontvangen dat er een nieuw toestel naar mij is opgestuurd, zodra ik deze ontvangen heb en toestel naar behoren werkt en ik van de door mij ingeleverde defect toestel persoonsgegevens heb kunnen verwijderen zal ik deze klacht afsluiten.
  7. Auteur
    Telfort
    Datum

    Geachte heer Browser,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  8. Auteur
    Rickbrowser
    Datum
    Nieuw toestel ontvangen en werkt prima...al met al heeft het behoorlijke tijd geduurd en moest zelf overal achter aan maar heeft wel gewenste doel bereikt...enige vraag die ik nog heb gesteld is of ze aangetekende post van verzendkosten van gerepareerde toestel willen verrekenen met abonenmentskosten.
    Met vriendelijke groeten,
    Rick Brouwer

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Rickbrowser
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen