Klacht Telfort: Opheffen emailadres xmsnet ONBEDOELD

Klachtnummer
# 126187
Gebruiker
ls010797
Datum
1 reactie

Details

Klacht

XMSnet is overgenomen door Telfort. Telfort heeft ons verzekerd dat het oude emailadres (loes.sonneveld@xmsnet.nl) kon blijven bestaan. Op 30 juni mail ontvangen van informatie@xms.com met mededeling dat account per 15 aug. toch wordt opgeheven. Gebeld, men gaf aan dat dit een onbekende afzender is (dus niet van XMS) en dat mijn account ABSOLUUT NIET zou worden opgeheven maar "op de achtergrond omgeleid". Op 28 juli weer een mail gehad van dezelfde afzender met dezelfde inhoud. Ik dacht wederom spam. Mijn account is TOCH OPGEHEVEN ! Net met Telfort gebeld. te horen gekregen dat ik met mijn melding achter aan de rij was aangesloten en ik moet wachten tot ik aan de beurt ben. Ik gebruik mijn emailadres ook zakelijk en kreeg te horen dat ik dan maar voor een zakelijk account had moeten kiezen, dan zou ik DIRECT worden geholpen. HELP! Loes Sonneveld

Gewenste oplossing

Per direct mijn emailadres loes.sonneveld@xmsnet.nl weer in gebruik !!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Sonneveld,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen