Opgelost door Telfort: Opleverdatum 3 december 2012 Alles in 1 pakket, maar tot heden geen activatie

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 16724
Gebruiker
Gerrit Bredewoud
Datum
3 reacties

Details

De klacht

4 a 5 weken van te voren alles in 1 pakket van Telfort aangevraagd en mijn gewenste opleverdatum zou 3 december 2012 zijn,maar tot op heden geen signaal. Klantenservice proberen te bellen maar er was zeer lange wachtijd.

De oplossing

Graag vandaag mijn verbinding opleveren en activeren.

Alvast bedankt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Bredewoud,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Gerrit Bredewoud
    Datum
    Toch jammer dat Telfort niet op gewenste opleverdatum het kan leveren aan klant. zie in ordestatus dat ik ben tot stap 4 maar iemand verzuimd stap 5 oplevering en ativeren te afronden. Erg jammer dat nu KPN de boel moet onderzoeken/nakijken.
  3. Auteur
    Gerrit Bredewoud
    Datum
    Morgen zou monteur langs komen erg snel van KPN,zelf nogmaals alles nagekekn blijkt een draad niet goed te zitten werkt mijn ISRA punt nu wel maar in woonkamer nog steeds niet.Monteur niet meer nodig nu kijken hoe ik mijn tv signaal draadloos krijg.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gerrit Bredewoud
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen