Opgelost door Telfort: Opleverdatum 3 december 2012 Alles in 1 pakket, maar tot heden geen activatie

Gerrit Bredewoud

4 a 5 weken van te voren alles in 1 pakket van Telfort aangevraagd en mijn gewenste opleverdatum zou 3 december 2012 zijn,maar tot op heden geen signaal. Klantenservice proberen te bellen maar er was zeer lange wachtijd.

Graag vandaag mijn verbinding opleveren en activeren.

Alvast bedankt.

Telfort
    Geachte heer Bredewoud,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Gerrit Bredewoud
    Toch jammer dat Telfort niet op gewenste opleverdatum het kan leveren aan klant. zie in ordestatus dat ik ben tot stap 4 maar iemand verzuimd stap 5 oplevering en ativeren te afronden. Erg jammer dat nu KPN de boel moet onderzoeken/nakijken.
    Gerrit Bredewoud
    Morgen zou monteur langs komen erg snel van KPN,zelf nogmaals alles nagekekn blijkt een draad niet goed te zitten werkt mijn ISRA punt nu wel maar in woonkamer nog steeds niet.Monteur niet meer nodig nu kijken hoe ik mijn tv signaal draadloos krijg.

Gerrit Bredewoud

Ook een klacht indienen over Telfort?