Klacht Telfort: Oplevering telfonie (nummerbehoud)

Klachtnummer
# 69521
Gebruiker
Henk
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Opleverdatum internet + bellen : ma 28-07-2014
Door telfort opgeleverd : vr 25-07-2014

Ik ben overgestapt van Online naar Telfort met nummerbehoud.
Hier moet ik €10 extra voor betalen.
Telfort levert 3 dagen te vroeg op en het telefoonnummer is nog niet omgezet.
Na een telefoontje kreeg ik te horen dat dit tot TIEN!!! dagen kan duren na 28-07.
Dus Telfort zorgt er voor dat mijn telfoonnummer 3 dagen te vroeg niet meer is te gebruiken, en daarna kan ik nog eens max 10 dagen wachten.
Ik vind het onvoorstelbaar dat het nummer niet op de opleverdatum word omgezet.
Wij hebben een camping, dus mensen kunnen nu niet reserveren.
Een mobiele telefoon heb ik niet, dus als er iets ernstigs is kan er niemand worden gebeld. Ook geen hulpdiensten.

Telfort bedankt voor het duidelijk aangeven.

Groeten,
Benjamin wentink

De oplossing

- Per direct nummer omzetten.
- compensatie voor het 3 dagen te vroeg omzetten m.b.t. klanvtenverlies camping.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Wentink,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen