Klacht Telfort: Oplichting door Telfort

Klachtnummer
# 362345
Gebruiker
Wupsje
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Er gaan 5 zenders uit het basis pakket van de televisie, en er komen twee niets zeggende zenders bij. Of we wel graag €30,- per jaar meer willen gaan betalen. Dit is van de zotte. Minder leveren en meer geld vragen. Door hun machtspositie kun je klagen of proberen te weigeren, maarja... Je bent slechts een nummertje

Gewenste oplossing

Ik zou het fijn vinden als de consumentenbond Telfort een tik op de vingers zou geven. Minder leveren en daar meer geld voor vragen kan niet. En als Telfort zich daar (uiteraard) niks van aan trekt even een social media campagne om aan iedereen te laten zien hoe belachelijk het is door 3 televisie zenders minder te leveren en gewoon €30,- per jaar meer te rekenen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Van den Bergen,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

  2. Auteur
    Wupsje
    Datum
    Klacht is niet opgelost, ik ben gebeld maar de dame aan de telefoon kon alleen maar melden "het is nu eenmaal zo" dus ik ga op zoek naar een andere provider. Stelletje oplichters!

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen