Opgelost door Telfort: Opwaarderen prepaid mobiel abonnenent en inloggen niet mogelijk

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 46785
Gebruiker
Lamaar
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Opwaarderen Prepaid abonnement Mobiel werkt niet omdat password blijkbaar fout was.
Inlog na enkele pogingen geblokkeerd.
Nieuw password opgevraagd en per email gekregen met mededeling dat ik NU kan inloggen.
Werkt weer niet.
E-mailformulier ingevuld met vraag naar Telfort.
Bij poging te versturen wordt gemeld dat ik daarvoor eerst moet inloggen (!!!).
Gebeld naar betaald nummer. Veel onnodige en tijdrovende vragen.
Botte reactie. Ingetoetste gegevens moet ik nog een keer noemen.
Blokkade blijft 60 uur, kan niet veranderd.
Opwaardeertermijn vrijwel afgelopen, toestel dan niet meer bruikbaar.
Klantenservice medewerker Noeri weigerde zelfs zijn achternaam te zeggen.

De oplossing

Snel tegoed opwaarderen. En dan echt snel!

En graag een beetje fatsoenlijke behandeling door Telfort Klantenservice
Het zou handig zijn als je om een klacht te versturen over niet kunnen inloggen niet eerst moet inloggen (!!)

4 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Maris,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Lamaar
    Datum
    Ik wacht op de beloofde reactie van KPN(??)
  3. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Maris, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    Lamaar
    Datum
    Klacht door KPN correct afgehandeld, maar geen reactie of vervolg op de niet bepaald klantvriendelijke reactie van de medewerken van reactie van klantenservice en d eprocedure om als je een klacht wilt indienen dat je niet kunt inloggen, die alleen maar kan versturen als je eerst inlogt.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Lamaar
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy