Klacht Telfort: Opzeggen abonnement na 6 maanden nog altijd 'in behandeling'.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 250217
Gebruiker
Fabian01
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb eind mei 2016 mijn (mobiele) abonnement opgezegd. Volgens de voorwaarden dient Telfort de opzegging in een maand te verwerken. Ondanks bevesting(en) krijg ik in december nog facturen toegezonden. Daarbij worden mij de maanden september, oktober en november in rekening gebracht, terwijl ik feitelijk de bedragen van juli en augustus nog tegoed heb van Telfort omdat mijn opzegging toen al verwerkt had moeten zijn.

De oplossing

Gaarne de factuurstroom stoppen en de bijdrage over juli en augustus retourneren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Voerman,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Fabian01
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nog niks vernomen anders dan nieuwe dreigbrieven over deurwaarders en BKR registraties. Is het misschien gewoon mogelijk dat KPN mijn opzegging uit mei 2016 afhandelt, mij het teveel betaalde bedrag retourneert en stopt facturen te sturen?
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen