Klacht Telfort: Opzeggen abonnement na 6 maanden nog altijd 'in behandeling'.

Fabian01

Ik heb eind mei 2016 mijn (mobiele) abonnement opgezegd. Volgens de voorwaarden dient Telfort de opzegging in een maand te verwerken. Ondanks bevesting(en) krijg ik in december nog facturen toegezonden. Daarbij worden mij de maanden september, oktober en november in rekening gebracht, terwijl ik feitelijk de bedragen van juli en augustus nog tegoed heb van Telfort omdat mijn opzegging toen al verwerkt had moeten zijn.

Gaarne de factuurstroom stoppen en de bijdrage over juli en augustus retourneren.

Telfort
    Geachte heer Voerman,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Fabian01
Nog niks vernomen anders dan nieuwe dreigbrieven over deurwaarders en BKR registraties. Is het misschien gewoon mogelijk dat KPN mijn opzegging uit mei 2016 afhandelt, mij het teveel betaalde bedrag retourneert en stopt facturen te sturen?

Ook een klacht indienen over Telfort?