Klacht Telfort: opzeggen abonnement

Klachtnummer
# 59351
Gebruiker
bloem
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Telfort geeft op haar site aan, dat ik wel een abonnement kan opzeggen, maar dat dit pas ingaat aan het einde van het contract (voor mij september 2015)
Volgens mij mag dat niet meer, moet je per 3 maanden je contract kunnen beëindigen.

Gewenste oplossing

Contract per 01-09-2014 beëindiging

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Van der Zwan,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen